2013. szeptember 1., vasárnap

3. rész

Na sziasztok!
Ma egyszerűen CSODÁS napom volt.
Kezdjük azzal, hogy fél10-kor keltem. Egy óra múlva el is kezdtem készülődni, mert még elmentünk anyummal ebédelni valahova.
Bementünk a shopping centerbe, mert úgy emlékeztem, hogy ott van egy kínai kajálda. Miközben kerestük bementem a Topshop-ba, hátha érkezett-e valami. Igen érkezett. Meg is találtam Danielle egyik ruháját:):
Utána, megláttuk anyuval az Our moment óriás papír tábláit. Hát odaálltam fotózkodni, csak akkor az még nekem nem esett le, hogy az a parfüm miatt van kint. Miután lefotózkodtam tovább mentünk és kb 30 mp múlva anyu megszólal: Ott volt valami parfüm is.
Én megtorpanttam, anyu még ment tovább, aztán észre vette, hogy nem vagyok mellette, szóval visszafordult: Jézusom mi van?- kérdezte.
- P-parfüm????!!!- és visszafutottam a bolthoz. Egy kisebb tömeg volt ott, az előttünk ugyetlenkedő anya, és kb 8 éves kislánya is a "One Direction parfüm" után érdeklődőtt. Gyorsan meg is szakolták, én meg addig ott ugráltam és halakn visítoztam. Mi is odajutottunk a parfümhöz és anyu előszőr a saját, majd az én csuklómra fújt, mert előbb én lefotóztam az üveget. Hát... isteni illata van. Először kicsit fura volt, de aztán rájöttem, hogy milyen csodás. 28.50 fontba, azaz kb 10ezer forintba került, de LEHET, hogy hétfőn megkapom.
Képek: 


Elmentünk megnézni, hogy nyitva van-e a mozi. Hát nem volt. De kijött egy ott dolgozó és azt mondta 1 óra múlva nyitnak. Jól van, akkor elmentünk ebédelni. Még korán volt, szóval leültünk egy padra, és azzal fárasztottam anyát, hogy találkozni akarok a fiúkkal:DD Elvoltunk:D
Aztán kinyitott a mozi, még egy fél órát vártunk a film kezdetéig ésssssssss!!
Istenem...az első 10 percben már bőgtem a büszkeségtől, utána tomboltam egy kicsit, utána sírtam, utána végig tomboltam:) De azért kb 6x elsírtam magam:)
Nemmondoktöbbet, de a végén amikor már a starring meg az ilyenek mentek ott volt egy kis Payzer, mikor a hullámvasúton ültek. Na ott volt az a pillanat amikor sikítva ugrottam fel a székemből:)
ÉS ANYUM HIVATALOSAN IS A DIRECTIONER FAMILY-BE TARTOZIK. ÜVDÖZÖLJÉTEK:DDD
Film közepén megszólal, miközben sír: 1D-s lettem, veszünk pólót.
#mom.<3

xxloveyou

1 megjegyzés:

  1. Megse tudok szolalni :OO Egyszeruen Ashdafeklfnd *-* Es anyukad Directioner lett! Azta <3

    VálaszTörlés