2013. szeptember 13., péntek

11. rész

Sziasztok!
Reggel 5 óta fent vagyok, sajnos. Hát igen, néha utálok nőnek lenni. Na mindegy. Mivel nem tudtam visszaaludni annyira fájt mindenem. Lezuhanyoztam, majd vissza öltöztem a piszimbe és befeküdtem megint az ágyba és tovább szenvedtem.
A suliban nem értettünk semmit. De a végén minden kiderült. Hétfőn 9-kor kezdünk a suliban.:D

TODAY STYLE
Mivel ma a pizsimen kívül valami mást is felvettem ezért megmutatom, hogy mit is. 
Ruha:
Tudom, nagyon rossz a minőség, és ennél jobb kép sajnos nem készült.
Felső: Ez egy fehér, hosszú ujjú blúz a Promodból, kb 1 éves szóval már nem nagyon kapható. Én nagyon szeretem, mert egyszerű, de nagyszerű. A gombok formája vagy csillag vagy egy karika. A vállán és a hátán egy hosszú, vékony arany csillogós csík van.
Szoknya: Ez egy régi szoknya, de nemrég kaptam apum feleségétől, nagyon jó állapotban. Nincs címke, szóval nem tudom hol vette. A fazonja kicsit fura, de nagyon jó. Alatta egy vékony bélés van, mert ha nem lenne akkor túl átlátszó lenne. Hasonlít ehhez a szoknyához, csak az enyém nem kék, nincs rajta minta és a fekete bélés ugyanakkora, mint a vékonyabb anyag.
Leggings: Ezt a a leggings-t nemrég vettem a Select-ben. Magyarországon nem található meg ez a márka, pedig jó lenne. Én imádom ezt a cicanadrágot, mert vékony de közben meleg is, télre egy gatya alá pont jó, nincs lábfeje, amit szeretek, mert gyűlölöm a harisnyát. Szóval én imádom.
+ cipő: Be kell vallanom, hogy nekem a nem túl nőies, 42-es lábméret jutott. Szóval amikor megláttam EZT az álomcsizmát, azonnal megvettem. Bakancs, ami a kedvencem. Szegecses, ami a másik kedvencem. Danielle-nek is hasonló van, szóval plusz egy ok amiért beleszerettem. Mindenkinek ajánlom!!

Smink
Egész nyáron fekete szemekkel járkáltam, de erről most lemondok a suli miatt. De persze biztos vagyok benne, hogy lesz pár nap amikor nem lesz kedvem színes szemekkel menni suliba, szóval akkor használni fogom a feketét. DE most a mai sminkemet mutatom be.
Amik kellenek hozzá: tus, korrektor, szempillaspirál, szájfény, szemhéjfesték.










LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE.
1. Én arról vagyok híres, hogy hihetetlenül karikás a szemem. Szóval a szemem alatt elég erősen korrektort szoktam használni, és igen jól eltünteti, de nem teljesen sajna, annyira látszik.
2. Nemrég kezdtem el tust használni, azért mert elegem volt, hogy én mindig olyan szemceruzákat fogok ki aminek kitörik a hegye. Egyenlőre anyum tusát használom, amit nem annyira szeretek, de megteszi. Hamarosan én is venni fogok egy sajátot. Szóval néha kiszoktam húzni elég hosszúra, hogy túl megy egy kicsit, tudjátok. De ma nem tettem. 
3. Ha nem fekete szemhéjfestéket használok akkor mindig mást. Ma a fehér volt a soros. Gondoltam simán menne a fekete-fehér szettemhez és jól is állt. 
4. Ezután jön a szempillaspirál, amit nem nagyon kell bemutatnom. Két spirálom is van, de ez a kékes fekete a kedvencem. 
5. A szájfényből én mindig a legátlátszóbbat használom, szóval ami a képen fehéren virít. 

Már ennyi lenne, többet sajna nem tudtam írni.xx :) <3


1 megjegyzés: