2013. augusztus 30., péntek

2/2

2013. Aug. 30 csütörtök.

Sziasztok!
A tengerparton szinte alig vannak, mert elég szeles az idő, közben pedig égetően süt a nap.
A road-on még a pink kardigánom volt rajtam, de ahogy a tenger felé közeledtem le kellett vennem mert majd' megsültem.
Nem tudom eldönteni, hogy most apály vagy dagály van-e. A tenger a kis oszlopokat betemette, de még sincs annyira kint a víz. De mégis inkább a dagályra szavazok. A legtöbb sirály kint ül a parton, mert elég zavaros a víz, és az emberek körül szállnak vagy csak pihennek és ételt keresnek. Félek elővenni az én kekszemet mert egy madár elég közel van hozzám. Simán ellophatja.
*pár perc múlva*
OMG! Sakáltanya- Can't fight the moonlight szól a rádióban. Egyszerűen imádom! A film, a zene mindig azt juttatja eszembe amikor apummal először 5-6 évesen megnéztük ezt a filmet. Már akkor imádtam. Sok mindent nem értettem akkor még benne, de jó volt.:) Meg is kéne nézni...:D
Elég hülyének néznek szerintem, hogy itt tátogok rá, és ülve táncolok... Csak kekszet eszem, nem mandarint:'D

Fú, nagyon fúj a szél. Össze is kötöttem (elég hülyén) a hajamat, mert folyton csak a szemembe jött.
Megpróbálkozom azzal, hogy eszem egy kis kekszet. TALÁN nem támadnak meg a madarak. 
Hehe, a Diet Coke-omon, pont az ismerősünk neve van, akitől béreljük azt a szobát, ahol most vagyok: Sam:D Majd odaadom neki:)
Taylor Swift szól a rádióból, a fülemben pedig BlurredLines üvölt. Fura párosítás.:D

*10 perccel később*
A Starbcucks-ban ülök, és egy Iced Coffe Mocha-t iszom, kb 5 kilónyi cukorral. Csoda ha nem betegszem meg... Végre egy rendes alkalmazott aki megkérdezte, majd ráírta a bögrére e nevedet. 3x-ra vagyok itt, de eddig nem bírták megcsinálni ezt a kis feladatot, pedig volt filcük:'D 
Az emberek körülöttem tanulnak, beszélgetnek, laptopoznak, vagy épp sorba állnak. Imádom a Starbucks-t, Mindig olyan hangulatos és itt minden finom. Mondjuk egyedül nem a legjobb..:)

xx love you guys.
Ui: pár kép máról:

 
:)

A tengerpart a mólóról:)

Fújt a szél na.xd

Charlotte:3

#Starbucks

<3

1 megjegyzés: