2013. szeptember 6., péntek

9. rész

Sziasztok!
Ma 3 témát is hoztam remélem tetszeni fognak.:)



Látnivalók Londonban. (Első rész)

London. Sokan vágyakoztok oda, de sokan már voltatok is ott, és átélhettétek e csodás hely élményeit. Igen, ez kicsit hülyén hangzott, de nem találtam más szavakat. Én is alig várom már a hétfőt, hogy Londonban lehessek és eltölthessek ott egy csodás napot. Természetesen mindenről be fogok számolni nektek!
Kezdjük is:
(a Tower Brigde este)

Tower Bridge-t kötelező megnézni ha esetleg eljuttok Londonba. Alap hely turistáknak.(: Átmenni rajta pedig csodálatos (lehet). 
A hideg a 19. század végén építették, mivel fontosnak találtak az átjutást a Temze felett, ezért jött létre a Tower Bridge. Nevét a közelben lévő Tower-ről kapta, így a híd kinézetét is hozzá kellett igazítani. A parlament azt is előírta, hogy a legnagyobb tengeri hajók is átférhessenek alatta, ezért jött létre a közepén szétnyitható szárnyas híd.

(A London Eye)

A világ legszebb, legjobb,óriáskereke, ahonnan belátni szinte egész London-t. Csak sajnos erre egy fél napot rá kell szánni. Mondták nekem, hogy akiknek már lefoglalt jegyük volt, azoknak kellett 2-3 órát sorba állni. De megéri a látványt, teljesen. A London Eye ( Millenniumi Kerék) 1999-ben készült el, de csak 1 év múlva 2000-ben nyitották meg az érdeklődők számára. 2006 májusáig a világ legmagasabb kilátója címét viselte, de átadták a Star of Nachang nevű óriáskereket. A London Eye 135 méter magas, a Temze partján fekszik.

(Harrods)

A Harrods-ról annyit kell tudni, hogy a világ egyik legdrágább bevásárlóhelye. Azt is megszabják, hogy milyen ruhában mehetsz be. Egy sztori: Egy nő vett a Harrods-ban egy szakadt farmert, másnap ugyanabban a nadrágban ment vissza és nem engedték be, akárhányszor bizonyította is, hogy ott vette.. Itt max 1-2 cuccot érdemes venni, kivéve ha van mit költened.:) Azért érdemes megnézni/benézni.





Lejátszási Lista elalvás előtt.
Biztos, mindenki szokott elalvás előtt, már félkómában az ágyban zenét hallgatni. Vagy fülhallgatóval a fülében alszik el.:) Nekem van egy "Sleep" lejátszási listám, amiben jelenleg a kedvenc számaim vannak. A listán összesen 17 szám van, mert mire végig hallgatom őket, elálmosodom ezért kikapcsolom a telefont. (Nem fogom mind a 17-et felsorolni)
N Sync- Bye Bye Bye: Tudom régi több, mint 10 éves szám, de én nagyon szeretem. Mostanában kezdtem rákattanni erre a számra. Justin Timberlake pedig az egyik kedvencem*-*
-Lana Del Rey vs Cedric Gervais 'Summertime Sadness' Remix: Remek mix! Imádom! Akkor ismertem meg mikor GoodLike kitette az üzenőfalára, és egyből megtetszett. 
-Avicii- Wake me upMostani sláger a Wake me up. Szuper szám, mellesleg imádom Avicii-t és Aloe számát az I need dollar-t is szeretem. Nekem a fesztivál hangulatokat idézi elő, és nagyon jó.
Anton Ewald- Can't hold backAnton egy új előadó, akit Eric Saade-hoz hasonlítanak, mert svéd, és a számai miatt. Tény, hogy kicsit hasonlít a két előadó. Én mindkettőt szeretem, Eric-nek több számát is, Anton-tól pedig csak Can't hold back és Human tetszik. 
Conor Maynard- R U Crazy: Conor neve/számai szerintem sok mindenkinek ismerősök, és ez a dal is közéjük tartozik. Számomra első hallásra szerelem volt. Napokig csak ezt hallgattam, nem tudtam betelni vele. Imádom, ennyi.
- Fall out boy számok: Én a FOB-t a Szent Johanna Gimiben ismertem meg. Elsőnek nem annyira tetszett, de másodszorra már igen. Mostanra már nagy fanjuk vagyok. Most is épp a The Mighty fall szól a fülemben, aminek nem rég jött ki a klipje.
Those Dancing days- Help me close my eyes: Ezt a dalt a Teen Wolf-ból ismertem meg. Eleinte nem annyira tetszett, amikor az egész számot hallottam, de mostanra abszolút kedvenc.
- Lana Del Rey számok: Lana, istenem. Egy istennő. Csodálatos a hangja, a dalai, és maga lány. Imádom, erre nincs több szó.
Robert Pattinson I'll be your lover too: Rob számomra az Isten. A tökéletesség. Már egy pár éve Rob fan vagyok, és azóta büszkén a kedvenceim közé tartozik a szám, mióta megtudtam, hogy remekül énekel és gitározik. (és még sorolhatnám miben tehetséges). A hideg ráz mindig ha ennek a srácnak a hangját hallom. Vagy akár csak szó esik róla. Mert büszkén vállalom, hogy RPattz fan vagyok.<3


DIY- Csináld magad

Összegyűjtöttem pár  könnyű "csináld magad" tippet, ami szerintem titeket is érdekelni fog.:)

1.  Körömlakkos doboz

Van akinek csak pár darab, de van akinek egy komoly készletnyi lakkja van, és csak sajnos foglalja a helyet az asztalon. Vagy belerakja egy kisebb/nagyobb dobozva, és ott össze vissza vannak. Eltörnek, nem találod a színeket... Hát most itt van egy nagyon jó tipp, hogy hogy oldd meg ezeket a problémákat.
1. Szerezz egy cipős dobozt.
2. Egy papírra lyuggass ki lyukasztóval kis lyukakat. Fesd be olyan színnel, amelyik színű lakkra fogod rakni azt a színt.
3. Tedd rá ezeket, úgy ahogy a képen van.
4. Szerezz egy szép mintás papírt.
5. Vágd ki a méreteknek megfelelően.
6. Tedd bele a lakkokat és készen is van.






2. Dobd fel a billentyűzeted
Lehet, hogy sokan unjátok már az egyszínű billentyűzeteteket, és mindig láttok olyan képeket ahol galaxy-s, virágos vagy egyéb mintás. De azt nem írja, hogy hogy csináld.
1. Szerezz tetszésednek megfelelően mintás ragasztós oldalas szalagokat.
2. Vágd le a "gomb" méretének megfelelően.
3. Tedd rá, és már kész is.
(4. Szerintem azért írjátok le előtte a papírra, hogy melyik pl betű/szám)





3. Csinos körmök
Gondolom a suliba is szeretnétek szép körmöket. Kicsit feldobva nem csak egy színűeket.
1. Fest be tetszés szerint akármilyen színűre a körmöd.
2. Lyuggass ki egy ragtapaszt.
3. Tedd rá a körmödre,é s fesd be mondjuk, mint a képen fehérre. (a tapaszt csak azután tedd rá, miután megszáradt az alapszín)
4. Vedd le amikor megszáradt és kész is.
Persze bármilyen mintát ráfesthetsz (de csak ügyesen:) ), és mondjuk a feketén szinte minden szín jól mutat.





4. Szívecskés (vagy bármilyen) fal.
Ezt még a nagyon ügyetlen kezűek is meg tudják csinálni (mint én).
1. Szerezz tetszés szerint színű papírt, rajzolj bele szíveket.
2. Vágd ki.
3. Ragaszd fel a falra. (Legajánlatosabb a Blue tack, mert celluxszal szörnyen mutat)




Remélem tetszett ez a bejegyzés, kommentbe várom a véleményeket.:)
xxloveyouguys

5 megjegyzés:

  1. Juuuj ha már a London Eye környékén vagy feltétlenül menj el a St. James parkba, gyönyörű és ha viszel mogyorót garantált h a mókus rádmászik:DDD nagyon cukik ^^

    VálaszTörlés
  2. nincs olyan szó, hogy lyuggass! lyukasztgass van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés, köszönöm.:D Én is furcsálltam ezt a szót, de hát ez jött:'D

      Törlés
    2. ezért megérte kommentelni hogy ezt közöld ><

      Törlés