2013. szeptember 2., hétfő

6. rész

Sziasztok!
Most Ellie Goulding és Una Healy (The Satudays) stílusát vizsgálom meg.:)

URBAN OURFITTERS

Ellie is igen gyakran vásárol a Topshop-ban, de úgy gondoltam, mivel azt a márkát már valamennyire bemutattam, jobb lenne egy másikat, amit Ellie szintén kedvel, az Urban Outfitters-t.
Szintén, mint a Topshop-ban, sok sztár fordul meg itt, hogy jobbnál jobb ruhákat vegyen. Ellie is sokszor így tett.


Szerintem az Urban-ban elegáns és lazább darabokat is lehet vásárolni, amik nagyon jók. Ellie a fenti képen darabokat viselte már egy-egy fellépésnél vagy egy kis kimozdulásnál a barátokkal. 



Ellie szemén általában tust, egy kis pink-es, fehér vagy talán cherry-s szemhéjfestéket, és persze spirált, de néha műszempillákat is rak fel.
Arcán alapozó és néha egy kis halvány púder fedezhető fel.
Végül a száján pedig egy kis szájfény található.
És remekül áll neki.




Következő részben: Perrie Edwards Style



Mivel elkezdődött a suli, adok nektek néhány tippet, hogy hogyan menjetek el 5 napon át otthonról:)
(ezek a szettek az én stílusmnak felelnek meg, de írhattok kommentbe javaslatokat)
Ha kicsit elegánsabbak akarunk lenni vagy esetleg valami ünnepség van a suliban akkor én biztosan egy ilyesmit vennék fel. De hát az időjárástól függ. Úgy is meg lehet oldani, hogy felveszel egy hosszú szoknyát (nem ilyet, mert az alja átlátszó) és egy hosszú ujjú fehér blúzt és kész is a melegebb de csinosabb szett.:) És persze nem szandált hozzá:D Hanem mondjuk egy olyan telitalpú fekete cipő amilyen nekem van.
Ezt is hűvösebb napokra állítottam össze. Én a hidegben amúgy is szeretek kényelmesen lenni, szóval én mindenképp egy ilyen laza, de meleg cuccot vennék magamra.:)


Ha már tavasz van, vagy nyár eleje előkerülhetnek a csinos ruhák a shortok, a rövid ujjúak. Az év első meleg napját egy ilyen ruhában kell megünnepelni, és ilyen kiegészítőkkel. Öltözzünk az évszakhoz is megfelelően és nekem erről a szettről mindenképp a nyár jut eszembe.:) (De ha nem szereted a ruhákat, vagy összeér a combod és kidörzsölődik (mert én is ilyen vagyok) vegyél fel alá egy térdig érő leggins-t vagy egy olyan shortot amiben nem ér össze a lábad, vagy kényelmesebben érzed magad. Nekem az apum felesége csinált ilyeneket, és mindig beválnak)



xxLoveyou.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése