2013. szeptember 2., hétfő

5. rész

2013. 09. 01.
Sziasztok!
Nem volt otthon semmi élelem, szóval vettem a bátorságot és eljöttem a Mekibe. Éppen egy szál krumplit eszem, a reggel szinte kihalt kajáldában. Az emeleten ülök, de itt is csak páran vannak.
Ma reggel 9 körül, beszéltem az osztályommal, az ofőmmel és a kedvenc angol tanárommal(persze angolulxd:) )
Van egy új osztálytársunk is. Hát jóó. Én mondtam, hogy csak rosszat szabad mesélni rólam:'DDD De a barátnőm bement az osztályba a telefonnal: VERA, GYERE, SACI A TELEFONBAN!!
Verám: SACI,SACI!!
Áh, már megszoktuk:DD <3 Jaj istenem, ne tudjátok meg mennyire hiányoznak:')
A mekiben unalmas még a reggel, főleg egyedül. Irigylem azokat az embereket akik most az osztálytársaikkal vannak és halál jól elvannak...
Deszar. Nem adtak szalvétát-.- Arh.
Amúgy emlékeztek Oláh Gergő-Törj ki a csentből dalára? Ugye megvan a dallam? Na UGYANEZ a dallam szól, csak angolul és nem Oláh Gergő énekli, plusz az angol szöveget fordítom magyarra közben és nem arról szólt, mint Gergő dala... an mindegy.
Emlékszem régen mindig "hambi kójának" hívtam a mekit és a szüleimmel vagy a nagyszüleimmel jöttem el ide.:) Jaj de jó volt:) És istenem.. ma van a húgom első bölcsis napja. Annyira izgulok érte.
Végeztem mindennel szóval szerintem indulok, csak előbb végig hallgatom Ellie Gouldin Burn-ét, mert imádom.<3

Bejöttem a shopping center-be a kólámmal, és egy padon ülök. Addig nem nagyon mehetek be üzletbe amíg a kólás üveg nálam van, szal megiszom. Közben mindenki megnéz, mert írok. xd Amúgy itt 6-tól 60 éves korig mindenkinek IPhone-ja van, szal kicsit kínos elővennem a gagyi Samsung Corby-at:'D De legalább innen tudják, hogy külföldi vagyok.xd



Ahh!! Ilyen szerencsétlen is csak én lehetek. Bementem a Primark-ba nézelődni, és találtam is egy tök jó felsőt, mert mondom Spanyolországba nem kéne pulcsikban járkálnom. Fel is próbáltam rajulásból le is fotóztam magam, aztán elkezdtem gondolkodni, hogy meg vegyem-e. "Áhh inkább nem, anyu nem örülne neki". Épp raktam volna vissza a tatyómba a telefonomat, amikor szétjött a cipzár. Igen tele volt tömve, szal megértem miért adta fel a harcot. De olyan megválogatott, szép hosszú káromkodás lavinát nem gyakran mondok.:'DD A felső csak 4 font volt, ezért megvettem, hogy legyen egy szatyrom amibe bele rakom a táskát. Meg is történt. Szóval van egy új felsőm és egy szakadt táskám. (btw anyuval beszéltem telón, és azt mondta semmi baj, majd kapok egy táskát. :DD)
Most pedig itt ülök a tengerparton, pulcsiban a tűző napon. Szuper. Áh. És itt van egy nagyobb muzulmán csoport a móló alatt akik épp imádkoznak.:)
De amúgy annyira rossz, amióta ide jöttünk. Már mint abból a szempontból, hogy totál egyedül vagyok itt. Ismerkedni meg nem tudok a nyelv miatt.. De legalább ti itt vagytok velem online.<3 :)
xxloveyou

Képek:


Az új felsőm:)))


3 megjegyzés: