2013. szeptember 9., hétfő

10. rész

Sziasztok!
Reggel, 11-kor jöttünk be a Eastbourne-ból Londonba. Könnyes búcsút vettem drága E'bourne-tól. Hiányozni fog. (Előtte ettünk egy Subway-t mielőtt felszálltunk).
A vonaton zenét hallgattam és néha elbóbiskoltam.
Másfél óra múlva beértünk a Victoria Station-ba. Letettük a bőröndjeinket a csomag megőrzőbe és mentünk is.
Hát gyerekek... rég volt ilyen esőben részem. De így éreztem magam igazán Angliában:)
A Victoria Station-től a Buckingham Palace szinte egy köpésre van. Csak kicsit nehéz volt átverekednünk magunkat a tömegbe, kb oda és vissza fele is 5x kiabáltam el magam, hogy fuck.xd Amikor megláttam a palotát egy kicsit sikítottam és elkezdtem sírni, hogy "úristen, én ezt nem hiszem el, hogy itt vagyok". Szét fotóztam magam. Gyönyörű volt, csak persze zuhogott az eső.
Ezután tovább mentünk a Big ben-hez. Itt már kezdett átázni a cipőm, anyu fehér nadrágja csurom víz volt és sár. És az a felbecsülhetetlen pillanat amikor meglátod a Big Ben-t... felbecsülhetetlen. A Big ben közelében elég sok telefon fülke van, szóval szinte mindegyiknél lefotózkodtam. Úgy éreztem mintha egy világsztárral találkoznék vagy jobb. És amikor egyre közelebb mentünk az épülethez, már szinte a magaménak éreztem. Imádtam. Ezután 2 perc séta után megláttuk a London Eye-t. Hihetetlen milyen nagy. Sajnos nem mentünk át a túlsó partra ahol az óriás kerék volt, és fel se ültem rá.. de majd legközelebb. Mondjuk most az idő is elég csúnya volt, szal semmit nem láttam volna Londonból. A hajam már tiszta víz volt, a bakancsomban tucsogott a víz, a combom fázott, mert a gatyám is átázott, a vállam pedig már leszakadt. De ezen kívül nagyon nagyon élveztem.
Ezután visszamentünk a Victoria-ra a csomagokért, és ugyanabban az étteremben ettünk, mint amikor megjöttünk ide, Angliába.
Most itt vagyunk az egyik ismerősünknél a Hyde park mellett, de már órák óta annyira hulla vagyok és annyira fázom, hogy nincs erőm lesétálni.
Hiányozni fog ez az ország, de ígérem, hogy még vissza térek ide!
xxloveyou

Képek:


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése