2013. augusztus 29., csütörtök

1. rész.

2013. Aug. 29. csütörtök.
A kb. 10-15 percre lévő tengerparton ülök, egy ilyen kisebb oszlop félén Avril Lavigne Rock N Roll-ját hallgatva. Sirályok röpködnek, családok/barátok sétálgatnak a parton, beszélgetnek, nézegetik a Beach Shopokat. Meleg van. Eléggé. De azt az enyhén (néha erősebben) fújó szél elfelejttetti velünk.
Sajnos a tengernek háttal ülök, mert csak így tudok kényelmesen írni.
Aki követ a Danielle Peazer Hungary-n, az tudja, hogy tegnap derült ki, hogy 2 hét múlva kiköltözünk Spanyolországba. Kicsit durván érintett, mivel csak 8 napja vagyunk itt Angliában, vagyis 3 hetet és egy egy kicsit többet töltöttem csak itt, az álomhelyen. De még be fogunk menni Londonba megnézni amit szeretnék.:)
Egy teherautó épp ki akar tolatni a partról. Hát az kemény lesz. Max 1 óra és kint van.
Amúgy elég éhes vagyok, semmit nem ettem otthon. Kéne keresni valami kajáldát, de a Meki közelébe biztos nem megyek az ideig a tegnapi elég cikis lépésem után. És biztos vagyok benne, hogy egy sirály le fog sz*rni mert itt köröznek felettem.
A tenger felé kéne fordulni, hiszen ezért jöttem, hogy lássam, mert már hiányzott...
És igen, a lényeg:
Nagyon szeretném nektek megköszönni a DPH-n kapott támogatást, szeretet. Elképesztő embereket ismertem meg ott, és imádom őket. Mindig hihetetlenül jól esnek a szavaitok!:) Mindent köszönök nektek!
Áh. Ez kell nekem! Egy kis Gusttavo Lima!! Mondjuk itt nincs olyan hangulat, mint Bulgáriában, amikor egy elég nagy szálloda fele vendég serege erre táncolt.:D Imádtam!

*fotóztam*
A nagy fényképezkedés közben anya is felhívott. Most indul Brighton-ból busszal, szal 2 óra múlva itt lesz. Én meg hamarosan keresek magamnak valami helyet ahol ehetek.:)

A puccosabb, drágább kajáldák helyett inkább bementem a SPAR-ba és vettem magamnak egy latte-t és egy sajtos baconos hambit (*-*). Gondoltam leülök egy padra ott a zsúfolt road-on, de nem sikerült. Mindegyik foglalt volt... Szóval most itt ülök a házunktól 2 percre lévő könyvtár előtti padján.:)
Háát... szerintem elkezdek reggelizni így 12:37-kor.:)

Hmm... tök finom volt:DD
Kicsit fázom, mert árnyékban vagyok és még a szél is fúj. Haza kéne mennem és ezt begépelni.
Holnapi program: A tengerparton ücsörgés egy pokrócon, írni, olvasni, zenét hallgatni:)
Love you guys.!

Ui: itt van pár fotó, és kommentbe nyugodtak írjatok, hogy milyen témákról fejtsem ki a véleményemet, vagy kérdezzetek amire kíváncsiak vagytok!:)

 pár napja Costa-ban voltam!
mai kép*-*

még a repülőn<3

2 megjegyzés:

  1. Drága Saci*-* én mondtam hogy az unalmas életed izgalmasabb is:)remélem jól érzed magad és mindent sikerül megnézned amit akartál.Ha Danival vagy az 1D-val nem is találkozol, akkor gondolj arra hogy te mindent megtettél.Gyönyörű helyen laksz, ha nem is sok ideig.Szívesen lennék a helyedben mert én soha nem juthatok ki Londonba.A szüleim szerint "fúj esős város."Szerintem pedig pont ez a jó benne:)Remélem sok érdekes képet és bejegyzést találok itt.Megkérhetlek egy szívességre?:D Bárhova is költözöl kérlek folytasd engem nagyon érdekel.Ha ilyen csodálatosan élnék akkor én is vezetnék egy ilyen blogot.Ja és még valami.TE VAGY AZ ÉN MAGYAR DANIM ÉS SZERETLEK<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes Panni!<3
      Megkönnyeztem azt amit írtál! Nagyon szépen köszönöm, és ugyanezeket kívánom neked. Találkozz mindenkivel akivel szeretnél, költözz ahova akarsz és legyen remek életedet!
      Szeretlek, én is.:')<3

      Törlés